Retourneren en Klachten

Niet tevreden

Wanneer je niet tevreden bent met een product dan kun je dit zonder reden retourneren. Probeer zoveel mogelijk de originele verpakking en kaartjes aan/om het product te laten zitten. Bij Sneakeroutlet is het toegestaan om het product te passen, doe dit alstublieft op een schone ondergrond.

Binnen welke termijn mag een bestelling retour?

Binnen maximaal 14 dagen vanaf de datum waarop je de mail met leveringsinformatie ontvangt kun je de bestelling terugsturen.

Is retourneren gratis?

Wij rekenen geen extra kosten voor het retourneren. Je betaalt wel zelf de kosten voor het terugsturen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Nadat de retour bij ons is binnengekomen, stort de financiële administratie binnen uiterlijk 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag plus eventuele kosten voor de heen-verzending terug op je rekening. Het aankoopbedrag wordt teruggeboekt op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst.

 

Retourneren

 

Klachten    

Je hebt minimaal 3 maanden garantie op een acceptabele klacht. Wanneer je een klacht hebt over een of meerdere artikelen die je bij SneakerOutlet hebt besteld zouden wij daar graag een duidelijke foto van ontvangen. Je kunt deze foto mailen naar klachten@sneakeroutlet.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur. 

 

Wat zijn klachten die niet vergoed kunnen worden?

Klachten dienstverlening

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Sneakeroutlet
Postbus 1038, 2280CA, Rijswijk

T. 070 3695566
email: klantenservice@sneakeroutlet.nl

 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sneakeroutlet bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

 


Sneakeroutlet.nl © 2018 - Powered by Exclusive-IT